A SIKERMÁGNES+ porgram kifejezetten nőknek! bővebben
A siker kódja megfejtve
A siker kódja használatra kész
A siker kódját átadjuk
Pénz, párkapcsolat, karrier
SIKERMÁGNES+ porgram kifejezetten nőknek!
Várjuk, ha
nemcsak dolgozni akar, hanem pénzt is keresni
kiegyensúlyozott magánéletre és párkapcsolatra vágyik
SIKERMÁGNES+ porgram kifejezetten nőknek!
Minden nő hozza el a partnerét, aki segíteni tudja a terveiben
Minden nő hozza el a partnerét, aki gátolja a céljaiban
Minden férfi hozza el azt a nőt, akinek jót akar
SIKERMÁGNES+ porgram kifejezetten nőknek!
Aki
férjével, feleségével
élettársával, partnerével, szerelmével
barátnőjével érkezik +1 óra ingyenes személyre szóló, külön tanácsadást biztosítunk!
SIKERMÁGNES+ porgram kifejezetten nőknek!
Életünk során sokan érezzük úgy, hogy szamártöviseken rágódó fülesek, mindenkitől félő malackák, lóti-futi nyuszik, fékevesztett tigrisek, a „semmi ágán” tollászkodó baglyok, vagy „csekély értelmű” micimackók vagyunk. A különféle személyiség-fejlesztő kurzusok vagy milliomos-képzők a legnagyobb hibát akkor követik el, amikor eltekintenek a fejleszteni kívánt személy lelki alkatától és az ehhez illeszkedő alapvető kompetenciáitól, vagyis mindössze csak attól, hogy a megszerzett ragyogó ismeretek hogyan vonatkoznak éppen miránk.
Ha el szeretnénk adni valamit (a például magunkat), akkor egyik lehetőségünk az, hogy olyan új (akár magánéleti, akár nagyobb szabású) piacokat kreálunk, amelyben például a malackaság (malackodás) nem hiba, hanem vágyott állapot. A másik esély, hogy az IT tigriseiként betörünk a „fülesek” által irányított fejlődő piacokra, a harmadik út, hogy az érett piacokon megváltoztatjuk a fogyasztói szokások szerkezetét, azaz a „mindenki legyen alvás közben is boldog” helyett eladjuk például a „szamártöviseken rágódás melankóliáját”, ahogy Walt Disney tette Füles esetében.
Walt Disney rájött, hogy Malacka, Füles, Micimackó és a Nyúl egyaránt eladható szeretetmárkává tehetők, ha a világlátást, életérzést, amelyet képviselnek hitelesen, vonzó módon sikerül kifejleszteni és kifejezni. Az emberek arra vágynak, hogy új élményeket, új érzéseket éljenek át, azaz olyan esztétikailag megalkotott (virtuális vagy valódi) világokba léphessenek, amelyek kifejezik értékrendjüket, és amelyekhez érzelmileg kötődhetnek. A funkcionális „bolti” tranzakciók helyett befogadni és behatolni akarnak: megtalálni a kalandban a rendet, a rendben a kalandot.
Malacka éppen úgy kultuszmárka lett, mint Füles vagy Micimackó!
Hogyan ültethetjük át mindezt a legkülönfélébb szervezetek és szerveződések (akár családok) szintjére? Erre keresünk és adunk választ!
SIKERMÁGNES+ porgram kifejezetten nőknek!
->Tovább
Bejelentkezem
vissza
|